MINDRE FORENINGER - LAVERE PRIS

Prisen på de tilbudte services udregnes grundlæggende efter hvor meget den enkelte forening 'fylder' på serveren, hvorfor en mindre forening betaler en lavere pris end en større forening.
Priserne er i øvrigt meget konkurrencedygtige

Den tilbudte betalingsservice bygger på TotalPBS eller (BS Total) ordningen, hvor alle opkrævninger og betalinger går over PBS, som beregner sig ca. 6 kr. pr. opkrævning.

Hvis medlemstal / økonomi ikke kan bære denne omkostning, kan foreningssystemet også opsættes til BasisPBS (BS Basis), hvor alene de medlemmer der er tilmeldt PBS opkræves ad denne vej, mens resten (måske alle) modtager en anvisning for betaling via netbank.

Der er endvidere særordninger for foreninger med månedlig fakturering (eksempelvis boligforeninger) samt flerstrengede foreninger med individuel finansbogføring pr. afdeling, som ikke umiddelbar fremgår ved beregning af 'min pris'.

Se prisliste med specialordninger på dette link.
Alle nævnte priser er ekskl. moms

<<    >>

Søgeord: